PROFAQ.rst

SIECI PROJEKT

FAQ

Gracz który wykonał atak i wygrał przemieszcza swoje kostki (o jedną mniej) na pole które atakował i czy z tego pola może atakować dalej?

TAK dopóki ma > 1 kostkę

Jeśli tak to czy po wykonaniu kolejnego ataku może atakować dalej tymi samymi kostkami (o jedną mniej) aż do momentu gdy będzie miał jedną kostkę?

TAK

Czy gracz może po wykonanym ataku (wygranym) wykonać ruch (atak) z innego swojego pola czy tylko z pola z które przed chwilą wygrał?

TAK

Czy w przypadku przegranej z pola z którego był atak liczba kostek zmniejsza się do „1" a przeciwnika zostaje bez zmian?

TAK

Czy w przypadku przegranej gracz może wykonać inny ruch z innego pola?

TAK

Czy gracz który przegra, lub czas odpowiedzi będzie większy niż 2 sek. Ma mieć zamykany Socket i wtedy w grze pozostają tylko ci gracze których Socket nie jest zamknięty? Ponieważ rożnie można interpretować niektóre fragmenty programu.

Tak, w przypadku braku odpowiedzi program/gracz jest usuwany z gry. Reszta gra dalej

Jeżeli dany gracz przegra otrzymuje id = 0, serwer ma przeprowadzić 10 tur kazda po max 100 rund. Czy klient z id = 0 ma otrzymywać komunikaty o planszy, wyniku walki, komunikat o końcu rundy w której nie bierze już udziału oraz planszy. Czy otrzymują je wszyscy gracze? Jak wygląda sytuacja w nowej turze, ponieważ plansza musi być wygenerowana na nowo, id odnowione (jeżeli dobrze rozumiem ustawianie id = 0 dla graczy którzy przegrali) i czy ma zostać odebrany komunikat START wraz z wylosowanym nowym użytkownikiem początkowym ?

Id powinno być nadawane przy logowaniu użytkownika i być stałe do końca rozgrywki (przez wszystkie tury). Komunikaty skierowane do wszystkich otrzymują wszyscy aktywni (mający połączenie w danej chwili) z serwerem gracze.